neclar
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame

+8
jorantap
Anginam
admin (Avc)
wille93
Urgoz
grandmasterpain
Wormmaster
pesusienipaavo1
12 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame - Sivu 2 Empty Vs: Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame

Viesti  karee Ke Helmi 13, 2008 1:10 pm

minä olen uusi tässä liittoumassa, ja minä olen tehnyt puolustus nyrkkiä sen jälkeen kun minulle hyökkäiltiin. nyt ei ole vasta kuin noin 1k tason 7pretoriaaneja, mutta teen koko ajan lisää niitä, joten minulta voi kanssa pyytää apua..

karee

Viestien lukumäärä : 1
Join date : 13.02.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame - Sivu 2 Empty Vs: Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame

Viesti  pesusienipaavo1 Ke Helmi 13, 2008 8:45 pm

joo... mun on aika kiittää ja kuittaa... pultattiin pääkylä kokonaan Sad .... yritän vielä saaha jonnekin peräräkälään kylänpystyyn mutta pahalt näyttää...

pesusienipaavo1

Viestien lukumäärä : 18
Join date : 21.01.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame - Sivu 2 Empty Vs: Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame

Viesti  pesusienipaavo1 To Helmi 14, 2008 4:11 pm

joo meni kylä sinne... valtas heti sen 9crop paikan siitä ku oli mun kylän tuhonnu -.-

pesusienipaavo1

Viestien lukumäärä : 18
Join date : 21.01.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame - Sivu 2 Empty Vs: Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame

Viesti  admin (Avc) To Helmi 14, 2008 4:53 pm

No nyt jäät todennäköisesti rauhaan..

admin (Avc)
Admin

Viestien lukumäärä : 37
Join date : 12.01.2008

https://neclar.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame - Sivu 2 Empty Vs: Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame

Viesti  pesusienipaavo1 To Helmi 14, 2008 6:34 pm

joo.... noh nyt pistin tontut menemään tuonne jonnekkin huissun navediin 30 h matkaa ja siel o kiva alue Smile ei pahemmin kilpailua ja 50% bonarit Smile tervetuloa turvalaaksoon mitä alan rakentaa Smile kaikki kyläni tästä eteenpäin pistän tolle alueelle mihin noi pistin että saan olla rauhassa :p eikä sitten kovin paha lähettää pakkejakaan ku hepot kehitetty Smile

pesusienipaavo1

Viestien lukumäärä : 18
Join date : 21.01.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame - Sivu 2 Empty Vs: Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame

Viesti  BlackAcidEvil To Helmi 14, 2008 7:19 pm

Keskitäppä kartta tähän 234|392
Mulla on siellä oma "Laakso"
1 Toisen pelaajan kylä löytyy vierestä mutta sekin pelaaja on irl kaveri ja olen sen sitterinä. Wink
BlackAcidEvil
BlackAcidEvil

Viestien lukumäärä : 2
Join date : 14.02.2008
Ikä : 35
Paikkakunta : Karjaa

http://foorumi.haistapaska.com/member.php?u=1024

Takaisin alkuun Siirry alas

Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame - Sivu 2 Empty Vs: Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame

Viesti  pesusienipaavo1 To Helmi 14, 2008 10:07 pm

nätti paikka Smile mullakin tuon tyylinen mutta mul o 150% vilja bonarit Very Happy ja jos hätä tulee niin vieres savi+vilja savi+rauta rauta+puu kerron osotteen igm jos kiinnostaa

pesusienipaavo1

Viestien lukumäärä : 18
Join date : 21.01.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame - Sivu 2 Empty Nyrkki

Viesti  giivi Pe Helmi 15, 2008 2:38 pm

jos nyt tarkotetaan hyökkäysnyrkkii, mul ei oo, mut puolustus nyrkki on ja kasvaa kasvamistaan, tarviin sitä kyl eka ite ku ranking 120 tyyppi hyökkäilee mulle, mut senjälkee voinki auttaa paremmin
E: aikasemmin oltii kysytte kellä/missä on nyrkit/nyrkin tekijät

giivi

Viestien lukumäärä : 1
Join date : 15.02.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame - Sivu 2 Empty Vs: Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa