neclar
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame

+8
jorantap
Anginam
admin (Avc)
wille93
Urgoz
grandmasterpain
Wormmaster
pesusienipaavo1
12 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame Empty Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame

Viesti  pesusienipaavo1 To Helmi 07, 2008 4:02 pm

eli pulttia ja nyrkkiä on alkanut tulla... yritin diplomatialla ja hän väitti että ainoa hyökki.. toisin kävi... toinen tulee 30 min sisäl.. koht tulee pääliköitä joten pakkeja kiitos

siilo 21400

pesusienipaavo1

Viestien lukumäärä : 18
Join date : 21.01.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame Empty Vs: Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame

Viesti  Wormmaster To Helmi 07, 2008 8:58 pm

600 leegoa, 475 pretoa ja puolustukseen perustuva Equites Caesaris sankarini lähti puolustukseen. Toivottavasti on apua tuosta.

Wormmaster

Viestien lukumäärä : 8
Join date : 04.02.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame Empty Vs: Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame

Viesti  grandmasterpain To Helmi 07, 2008 9:08 pm

City Of Pain Vahvistus kylään 1.River Of Flame


Saapuminen Kesto 0:19:10 perillä 20:25:31

600 falangia
80 teutateen salamaa
70 druidia
50 haeduaania

grandmasterpain

Viestien lukumäärä : 16
Join date : 07.02.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame Empty Vs: Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame

Viesti  pesusienipaavo1 To Helmi 07, 2008 10:09 pm

hyvä luulisi että sen nyrkki ajaa seinään ... tällä hetkellä tulossa varmaan 2x sweeppiä tai toinen on puhdas päällikkö kun tulee alle minsan jälkeen... toivotaan parasta... 1h40min ni tulee eka scratch

pesusienipaavo1

Viestien lukumäärä : 18
Join date : 21.01.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame Empty Vs: Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame

Viesti  grandmasterpain To Helmi 07, 2008 10:44 pm

jännä nähdä... toi godgulf alkaa mua ilmeisesti kiusailemaan kohta...

grandmasterpain

Viestien lukumäärä : 16
Join date : 07.02.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame Empty Vs: Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame

Viesti  grandmasterpain Pe Helmi 08, 2008 12:05 am

itselläni omassa kylässä enää joukkoja jäljellä
10 Tunnustelijaa
21 Teutateen Salamaa
1 Druidiratsastaja
27 Haeduania
15 Heittokonetta

ja niillä ei paljoa enää pakitella kun edelliset joukkoni tuhoutui täysin edellisessä hyökkäyksessä paavopesusienen kylään. eli varmaankin paavon puolesta voi sanoa että saa sinne muutkin joukkojaan lähettää sillä vastapuoli tulee n.2500 joukon kertahyökkäyksellä jotka koostuu palladiineista valtaosa ja mukana on muutama teutoniritarikin...

grandmasterpain

Viestien lukumäärä : 16
Join date : 07.02.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame Empty Vs: Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame

Viesti  pesusienipaavo1 Pe Helmi 08, 2008 8:21 am

http://travilog.org.ua/fi/7427561/0e63a2966a597a43594d0ad7414ef3d5
tosta lähti eka mutta sitten
http://travilog.org.ua/fi/4819777/ec53493a8552b712dcb10066f2112851
http://travilog.org.ua/fi/6004649/adf07f0ad5e2ff56ee5174f4f4b26a51

eli tämmöstä... yritän kestää... rupes sanoo et 5k päiväs joka resoo ni jättää rauhaan... en usko.. kai se ny iteki tajuu ettei tollaset tappiot oo sille kannattavia

pesusienipaavo1

Viestien lukumäärä : 18
Join date : 21.01.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame Empty Vs: Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame

Viesti  pesusienipaavo1 Pe Helmi 08, 2008 8:24 am

jos yrittää lopettaa mun pelin nii yrittäköön! häviö tai voitto ,teen sen saappaat jalassa

pesusienipaavo1

Viestien lukumäärä : 18
Join date : 21.01.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame Empty Vs: Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame

Viesti  pesusienipaavo1 Pe Helmi 08, 2008 2:16 pm

nyt alkaa viel uhkailee... "lähetänkö mun 10,000 teutorin ritarii ja 250 pulttii sarjoissa"
huoh... eikö se jo tajuu että se vaan turhia isottelee... 250 pulttia ei ole mitään :p
(juuri otin vastaan kaks aaltoo 400 pulttii molemmis S2) Smile)

pesusienipaavo1

Viestien lukumäärä : 18
Join date : 21.01.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame Empty Vs: Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame

Viesti  grandmasterpain Pe Helmi 08, 2008 4:12 pm

joo olishan se kyl aika hyvä jos saisit kyl muitakin pakkeja mun 114 falangia siel nyt mult tuli mut ne ei paljoa lohduta ja ne menee ku teuras possut taas lahtaukseen...

grandmasterpain

Viestien lukumäärä : 16
Join date : 07.02.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame Empty Vs: Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame

Viesti  Urgoz Pe Helmi 08, 2008 5:44 pm

Eniten mua ihmetyttää missä on meidän nyrkkien tekijät?!? Täällä foorumeillakin on ollut jo paljon juttua veroista ja nyrkeistä, ja nyt kun niitä tarvittaisiin, niin missä ovat tekijät? Juuri julkistettiin listat että kuka maksaa ja kenellekin, mutta minkään näköistä vastakaikua ei nyrkkien tekijöiltä kuulu. Eivät viitsi edes vaivautua vastaamaan tänne foorumeille mitään?
Missä on nyrkkien tekijät? Tämäkin aihe on ollut jo tammikuusta täällä, eikä yksikään nyrkkien tekijöistä ole vaivautunut mitään vastaamaan. Ei voi sanoa kun että ihmetyttää.

Urgoz

Viestien lukumäärä : 8
Join date : 12.01.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame Empty Vs: Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame

Viesti  wille93 Pe Helmi 08, 2008 6:04 pm

Ja onko meidän liitolla yhtään puolustus nyrkin tekijää? Niitä vois hyvin käyttää pakitukseen.

wille93

Viestien lukumäärä : 30
Join date : 12.01.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame Empty Vs: Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame

Viesti  Urgoz Pe Helmi 08, 2008 7:59 pm

Onhan meillä, toisaalta hänet on vasta valittu, joten en usko että mitään isoja pakki joukkoja vielä on.

Urgoz

Viestien lukumäärä : 8
Join date : 12.01.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame Empty Vs: Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame

Viesti  wille93 Pe Helmi 08, 2008 10:33 pm

No hyvä Smile

wille93

Viestien lukumäärä : 30
Join date : 12.01.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame Empty Vs: Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame

Viesti  admin (Avc) Pe Helmi 08, 2008 10:40 pm

Urgoz kirjoitti:Eniten mua ihmetyttää missä on meidän nyrkkien tekijät?!? Täällä foorumeillakin on ollut jo paljon juttua veroista ja nyrkeistä, ja nyt kun niitä tarvittaisiin, niin missä ovat tekijät? Juuri julkistettiin listat että kuka maksaa ja kenellekin, mutta minkään näköistä vastakaikua ei nyrkkien tekijöiltä kuulu. Eivät viitsi edes vaivautua vastaamaan tänne foorumeille mitään?
Missä on nyrkkien tekijät? Tämäkin aihe on ollut jo tammikuusta täällä, eikä yksikään nyrkkien tekijöistä ole vaivautunut mitään vastaamaan. Ei voi sanoa kun että ihmetyttää.

Kyllä täällä nyrkin tekijöitä pyörii... En vaan ole viitsinyt kommentoida, kun liitossa on sen verran ktpsää porukkaa hoitamaan asiansa itse... Jos on jotain kommentoitavaa, niin kommentoin kyllä...

Ja pakkinyrkkien tekijöitä on 2+ minä, joka teen mitä sattuu pääliköiden lisäksi...

Pakkinyrkkejä tekee jorantap ja en_

admin (Avc)
Admin

Viestien lukumäärä : 37
Join date : 12.01.2008

https://neclar.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame Empty Vs: Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame

Viesti  Anginam La Helmi 09, 2008 7:15 pm

"Kyllä täällä nyrkin tekijöitä pyörii... En vaan ole viitsinyt kommentoida, kun liitossa on sen verran ktpsää porukkaa hoitamaan asiansa itse..."


Suorastaan aika törkeästi sanottu, tästäkö me siis maksetaan? Kun ensimmäinen ilmoitus veroista tuli, siinä sanottiin että nyrkkejä tehdään sekä lopputaisteluita varten, että LIITON PELAAJIEN AUTTAMISEKSI. Mihin se lause on unohdettu?

Ei varmaan sitten kiinnosta vahvistaa muita kun tekee puolustusnyrkkejä muiden verorahoilla jolloin omat joukot on jo niin suuret, ettei tarvitse apua muilta? Niiden nyrkkien puolustusjoukot pitäisi olla meidän kaikkien puolustusjoukkoja, ei pelkästään yhden pelaajan joka pakittaa silloin kun viitsii tai osallistuu keskusteluihin vain "kun on jotain kommentoitavaa"?

Muakin ihmetyttää miksei kukaan täällä auta ketään, varsinkin kun niin tolkuton määrä resursseja joka päivä menee vain joukkojen tekemiseen.

Anginam

Viestien lukumäärä : 9
Join date : 12.01.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame Empty Vs: Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame

Viesti  Urgoz La Helmi 09, 2008 8:19 pm

onneksi joku on minun kanssa samaa mieltä. En halua lietsoa mitään kapinaa tai aiheuttaa riitaa, mutta ollaan me "veronmaksajat" oikeutettuja tietämään
a) Mihin meidän verot käytetään?
b) Miksi apua ei tule, kun sitä kaivataan?
c) Miksi liittomme nyrkkien tekijät ovat niin hiljaisia?

Ylipäätänsä on meille oikeutettua, että meidät pidetään tietoisina liiton asiasta, vaikka emme välttämättä niihin pääsisi vaikuttamaan.
nyt on sellainen kuva, että liiton johto ja nyrkkien tekijät hykertelevät ja hierovat käsiään meidän "nuijien" kustannuksella.

Urgoz

Viestien lukumäärä : 8
Join date : 12.01.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame Empty Vs: Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame

Viesti  admin (Avc) La Helmi 09, 2008 9:11 pm

No kommentoin näitä nyt kun sitä tarvitaan...

Anginam kirjoitti:"Kyllä täällä nyrkin tekijöitä pyörii... En vaan ole viitsinyt kommentoida, kun liitossa on sen verran kypsää porukkaa hoitamaan asiansa itse..."


Suorastaan aika törkeästi sanottu, tästäkö me siis maksetaan? Kun ensimmäinen ilmoitus veroista tuli, siinä sanottiin että nyrkkejä tehdään sekä lopputaisteluita varten, että LIITON PELAAJIEN AUTTAMISEKSI. Mihin se lause on unohdettu?

Mihin se lause on unohdettu?^^
En osaa sanoa. Itselleni ei ole tullut ensinnäkään käskyä tehdä minkään näköisiä puolustusjoukkoja, saatika että olisi jotain pitänyt auttaa...
Meillä on puolustusavunpyynnöt niin heikkoja täällä, että ei niihin vaan ole järkevää lähettää pakkeja. Lähettäisitkö itse pakkeja kuolemaan, jos foorumilla on tälläinen viesti: "Lähettäkää pakkeja kylääni, jonka nimi on a1. Kylääni hykkä pelaaja, jonka sims rankki on 22."

Minä en laittaisi yhtään yksikköä kyseiseen kylään! Ensinnäkin a1 kyliä voi olla useampi, jolloin joukot voivat mennä väärään kylään. Ja toisekseenkin itsellä on hyökkäys sotilaita n.1000kpl. ja pakkeja VAAN n.200kpl.



Anginam kirjoitti:Ei varmaan sitten kiinnosta vahvistaa muita kun tekee puolustusnyrkkejä muiden verorahoilla jolloin omat joukot on jo niin suuret, ettei tarvitse apua muilta? Niiden nyrkkien puolustusjoukot pitäisi olla meidän kaikkien puolustusjoukkoja, ei pelkästään yhden pelaajan joka pakittaa silloin kun viitsii tai osallistuu keskusteluihin vain "kun on jotain kommentoitavaa"?

No nyt ollaan samaa mieltä!^^
Olen kyseiseen asiaan ehkä väärä henkilö vastaamaan, koska en tee pakkinyrkejä.
EN todellakaan aijo ruveta puolusta maan muita nyrkkien tekijöitä, koska heitä ei ole mielestäni kovinkaan montaa täällä näkynyt...
Anginam kirjoitti:osallistuu keskusteluihin vain "kun on jotain kommentoitavaa"?
Tähän kuitenkin laitan kommenttini!^^ Juu, ja tuo on vain MINUN mielipiteeni^^ Olisitte tosin itsekkin samaa mieltä, jos olisitte asemassani. Kannattaako minun ommentoida täällä jokaista viestiä, esim. tälläisellä lauseella: "Juuri noin!"? Ei ainakaan omasta mielestäni, koska se on ihan turhaa spämmiä. Jos kuienkin olette sitämieltä, että se kannatta, niin voin kyllä siihen ruveta...

Anginam kirjoitti:Muakin ihmetyttää miksei kukaan täällä auta ketään, varsinkin kun niin tolkuton määrä resursseja joka päivä menee vain joukkojen tekemiseen.
Niin. Muista en tiedä paljonko heillä on joukkoja, mutta omalta osaltani voin toki kertoa.
1. Kaikki ei todellakaan maksa päivittäin! Tänäänkään en ole saanut juuri keltään niitä resursseja...
2. Joukkoja on siis kohta n.2000kpl.
3. Minä teen niillä paljon muutakin, kuin joukkoja, koska se on käsky! En kuitenkaan tee niillä resursseilla mitä sattuu, vaan akatemiaa, joka on jo teidän ansiostanne tasolla 20, kokoontumispistettä, joka sekin on teidän ansiostanne jo tasolla 10 tai 15. Riippuu siitä kumpi sen pitää olla, jotta saa senaattorin. Nyt olen viimisen viikon tehnyt vaan joukkoja, koska en ole vielä kerteekaan saanut sellaista könttäsummaa, jolla saisi senaattorin ulos akatemiasta. Ja se, mikää on huomioitavaa, on se, että käytän näihin hommiin enemmän omia resursseja, mitä saan veroina!

Urgoz kirjoitti:onneksi joku on minun kanssa samaa mieltä. En halua lietsoa mitään kapinaa tai aiheuttaa riitaa, mutta ollaan me "veronmaksajat" oikeutettuja tietämään
a) Mihin meidän verot käytetään?
b) Miksi apua ei tule, kun sitä kaivataan?
c) Miksi liittomme nyrkkien tekijät ovat niin hiljaisia?

Ylipäätänsä on meille oikeutettua, että meidät pidetään tietoisina liiton asiasta, vaikka emme välttämättä niihin pääsisi vaikuttamaan.
nyt on sellainen kuva, että liiton johto ja nyrkkien tekijät hykertelevät ja hierovat käsiään meidän "nuijien" kustannuksella.

Vastataanpa nyt sitten näihinkin kohtakohdalta:^^
a)Taisin jo omalta osalta tähän vastata, ja muista en tiedä!
b)Tähänkin jo vastasin, mutta vain omalta osaltani!
c)Jaa, miksikö olemme hiljaisia? Siihen en osaa vastata. Osa ei käy foorumilla ollenkaan, esim. en_ (syytä siihen en tiedä).
En ole varmaankaan vastannut tähän kysymykseen vielä suoraan, niin teen sen. En ole hiljainen, vaikka se siltä saattaa vaikuttaakkin. Luen joka päivä foorumin "kannesta kanteen", ja vastaan aina, kun se on tarpeellista, eli aina, kun on kysymyksiä. Poikkeuksia on ne, mihin joku on jo vastannut. Niihin en tietenkään kommentoi, ellei ole pakko. Eli jos aikaisempi vastaus on väärä.

Olisiko siinä ollut vastaus noihin kysymyksiin?

admin (Avc)
Admin

Viestien lukumäärä : 37
Join date : 12.01.2008

https://neclar.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame Empty Vs: Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame

Viesti  Anginam Su Helmi 10, 2008 2:51 am

Hei Avc kiitos hyvästä vastauksestasi!

Olen samaa mieltä ettei paktiusapupyynnöt ole ollee kovin houkuttelevia ja siksi laitoinkin ilmoituksen että mulle voi viestiä suoraan, en mäkään rupee lähettään joukkoja sillä perusteella et "nyt vähä äkkii puolustajii tai poistan tilini äiti!". Mutta ne, jotka apuja lähttävät, saisivat sen myös kertoa foorumilla ja kylän omistaja ilmoittaa kuinka paljon milloinkin joukkoja vielä kaivataan ja riitääkö vilja. Tuntuu että tilannetta ei enää ensimmäisen viestin jälkeen päivitetä?
Eräässä liitossa yhden avunpyynnön perusteella kylään oli saapunut 82 000 puolustajaa, ottakaamme tästä mallia!

Meidän liitto on jo aika hyvällä mallilla tilastollisesti ja siksi odottaisin vähän reippaampia vahvistuksia ja asiallisempia vahvistuspyyntöjä, ei vika ole suinkaan pelkissä nyrkkien tekijöissä.

Ja toisekseen, musta nyrkkien tekijät ovat sellaisessa asemassa että foorumin jatkuva seuranta on välttämätöntä jotta kaikki pysyvät tyytyväisinä ja liitosta on jotain hyötyä silloin kun sitä tarvitsee.

jep! hvä kun tuli puheeksi.

Anginam

Viestien lukumäärä : 9
Join date : 12.01.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame Empty Vs: Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame

Viesti  pesusienipaavo1 Ma Helmi 11, 2008 6:48 pm

joo nyt tulee tuo godgulf... 4500 kirvestä... pakkeja jos saa niin hyvä! viljatuotto +2k

pesusienipaavo1

Viestien lukumäärä : 18
Join date : 21.01.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame Empty Vs: Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame

Viesti  jorantap Ti Helmi 12, 2008 1:34 am

Pahoittelen epäaktiivisuuttani foorumeilla, koitan hieman aktiivisemmin käydä ja vastailla tästä lähtien.

Elikkä, minä teen liiton toista puolustusnyrkkiä ja pakitan kyllä, jos pyyntö on hyvä, eikä tiedossa ole täydellinen itsemurha reissu.
Laittakaa ihmeessä niihin pakituspyyntöihin mahdollisimman tarkat tiedot, minua ainakin auttaa jos pyynnössä olisi edes:

-Arvio mitä on tulossa (vaikka vanha raportti, jos semmoinen löytyy)
-Milloin on tulossa (esim. jos raidaus on jatkuvaa ja tapahtuu n. tietyin väliajoin)
-Viljan tuntituotanto
-Siilon koko
-Muurin taso
-Omat pakit ja muut vahvistukset

Ottakaa myös huomioon, että olen vasta paripäivää sitten aloittanut tämän puolustusnyrkin tekemisen ja omat joukot pitkälti nollattiin muutama päivä sitten D.G.W jäsenien toimesta.

Tämänhetkinen pakki tilanne:

n. 2000 Falangia
n. 150 Druidiratsastajaa
n. 100 Haeduania

Tuo joukkojen määrä nousee tuosta nopeasti, sillä tällähetkellä on tuo nyrkin tekeminen minun ensimmäinen prioriteettini.

Täytyy vielä todeta, että tällähetkellä resurssit jotka nyrkkiin menevät ovat n. 95% omia, sillä vaikka veroja pitäisi tulla reippaasti yli 15 pelaajalta, minulle maksoi eilenkin vain neljä pelaajaa (en tosin tiedä maksetaanko muille veroja). Eli siis maksaisitte ne veronne, tuntituotanto päivässä ei ole niin paha miltä se kuulostaa, jäähän teille itsellenne vielä resursseja 23 tunnin edestä ja sekin yhden tunnintuotanto, joka menee joko minulle, Avc:lle, en_:lle tai Kaya:lle tulee kuitenkin liiton hyväksi ja ei sitä koskaan tiedä vaikka sinä seuraavaksi tarvitsisit apuja.

jorantap

Viestien lukumäärä : 4
Join date : 21.01.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame Empty Vs: Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame

Viesti  Vieras Ti Helmi 12, 2008 7:48 am

Minäkään en oikeen tykkää että täällä niinku pyydetään koko ajan apua mutta ei kerrota mihin kylään se apu pitää laittaa tai jos se on niin sitten siitä puuttuu jotain muuta tärkeää.Minun mielestäni kaikki jotka pyytää apua nii voisi laittaa siihen ne kaikki tärkeät asiat niin kuin jorantap tossa luetteli.

Vieras
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame Empty Vs: Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame

Viesti  admin (Avc) Ti Helmi 12, 2008 10:01 am

jorantap kirjoitti:
Täytyy vielä todeta, että tällähetkellä resurssit jotka nyrkkiin menevät ovat n. 95% omia, sillä vaikka veroja pitäisi tulla reippaasti yli 15 pelaajalta, minulle maksoi eilenkin vain neljä pelaajaa (en tosin tiedä maksetaanko muille veroja). Eli siis maksaisitte ne veronne, tuntituotanto päivässä ei ole niin paha miltä se kuulostaa, jäähän teille itsellenne vielä resursseja 23 tunnin edestä ja sekin yhden tunnintuotanto, joka menee joko minulle, Avc:lle, en_:lle tai Kaya:lle tulee kuitenkin liiton hyväksi ja ei sitä koskaan tiedä vaikka sinä seuraavaksi tarvitsisit apuja.

Eipä noita verpja ole minullekkaan kovinkaan reilusti tullut. Vain samat tietyt maksaa jokapäivä. Onko se oikein? Eipä taida olla! Nyt aion puuttua tähän touhoon. Seuraan päivän yhtä henkilöä. Jos veroja ei tule, rupean toimenpiteisiin.

Ja tuo yhdentunnin tuotanto on vain 4% tuotannosta! Ei siis kovinkaan paljoa.

admin (Avc)
Admin

Viestien lukumäärä : 37
Join date : 12.01.2008

https://neclar.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame Empty Vs: Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame

Viesti  pesusienipaavo1 Ti Helmi 12, 2008 10:27 am

nyt kippas kylääni 1.river of flame peräti 2k faloja ja parisataa pretoa... vilja 2k + siilo 21400

pesusienipaavo1

Viestien lukumäärä : 18
Join date : 21.01.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame Empty Vs: Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame

Viesti  Kaya Ke Helmi 13, 2008 9:09 am

Onhan täällä näitä, nyrkkien tekijöitäkin. Itselläni on ollut foorumin kanssa hieman ongelmia, mutta nyt se ei tule toistumaan. Jos vastausta ei kuitenkaan ala foorumilla kuulua, voi asiasta kysyä pelin sisäisellä viestillä.

Itse teen Teutateen Salamoita ja pultteja, elikkäs hyökkäysnyrkki on tekeillä.

Kaya

Viestien lukumäärä : 16
Join date : 13.01.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame Empty Vs: Pesusienipaavo kylästä 1.River of flame

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa