neclar
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

hyökkäyksiä satelee...

2 posters

Siirry alas

hyökkäyksiä satelee... Empty hyökkäyksiä satelee...

Viesti  tps22 Ma Maalis 03, 2008 10:03 pm

Niin että nyt tuntuu että hyökkäyksiä ilmestyy enemmän kuin sieniä sateella... joskus se vaan on ärsyttävää kun taas on tulossa joka kylään yksi hyökkäys samalta pelaajalta. Hän on minua parempi mutta hänen joukoistaan minulla ei ole mitään aavistustakaan. Joko hän sitten hyökkää jokaiseen kylään kunnon hyökkäyksen tai sitten hän vain haluaa hämätä että laittaisin nyt lähes olemattomat joukkoni väärään kylään.
Ensiksi tuli jede0, joka pultitti kasvimaan molemmat varastot maan tasalle, sitten alkoi niittykasvin farmaaminen joka lopulta pultattiin alas (siis niittykasvi). Hän meinasi pultittaa kasvitarhaakin mutta lopetti sen kun uhkailin häntä hieman, mutta asiallisesti.
Ja nyt vielä tämä, en tiedä pysynkö kauaa enää yli 1000-asukkaisena ja joukot tuhotaan vielä tällä viikolla se on varma.

tps22

Viestien lukumäärä : 21
Join date : 08.02.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

hyökkäyksiä satelee... Empty Vs: hyökkäyksiä satelee...

Viesti  Anginam Ti Maalis 04, 2008 11:51 pm

Laita mulle viestiä jos luulet että pakkeja voisi lähettää muutakin kun kuolemaan.

Anginam

Viestien lukumäärä : 9
Join date : 12.01.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

hyökkäyksiä satelee... Empty Vs: hyökkäyksiä satelee...

Viesti  tps22 Ke Maalis 05, 2008 12:08 am

Ja lisää ongelmia tiedossa... yksi tyyppi (pelaajan nimi on jussi 92) uhkasi vallata mun cropin kun ei kuulemma lähempää löydy (enkä yhtään ihmettele kun ei löydy, siellä on aika täyttä) sanoi että jättää sitten rauhaan. (vaikka matkaa hänellä on sinne pulteilla 11 tuntia)
jouduin antamaan sille löytämäni cropin paikan. (sen cropin läheisyydessä on toinen 15-croppi)
Annoin sen paikan sille. Jos ei hänelle käy se/ne cropit niin oma croppini on mennyttä mutta sellaista tämä peli on.

tps22

Viestien lukumäärä : 21
Join date : 08.02.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

hyökkäyksiä satelee... Empty Vs: hyökkäyksiä satelee...

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa