sienet-liittouma
2 posters
Sivu 1 / 1
sienet-liittouma
Yllätyin hieman kun pelaaja nimeltä jede0 kylästä the gallikylä hyökkäsi minulle. Uskaltaako tämän sienet liittouman jäsenille hyökätä? Tämä kysymys tuli mieleen samalla kun tämä jede0 hyökkäsi minulle ja ajattelin vastaiskua... mutta lähetin vain joukot hänen kimppuunsa mutta kun muistin että tämä liittoumahan on kumisienen suojeluksessa ja niinpä peruin hyökkäyksen. Sain kyllä pelastettua joukot. ( Hän tuli 700 imperiaanilla. minulla olisi ollut pakkeja torjua tämä hyökkäys mutta lähetin joukot pois kun en tiennyt sitä ja odotin "hieman" kovempaa hyökkäystä)
Jos se liitto ei olisi kumisienen suojeluksessa olisin hyökännyt tähän the gallikylään samalla kun hän hyökkäsi minulle.
Mutta toistan vielä kysymyksen: Uskaltaako sienet liittouman jäsenille hyökätä?
Mutta nyt tapahtui minulla pieni virhe... hyökkäys ei peruuntunutkaan ja menetin 1000 falangia, 140 teutatetta, 40 druidia ja 111 haeduaania mutta voitin hänen puolustusjoukot Ja nyt pitää vielä varautua kumisienen kostoon... ja ripulin kanssa jos hänkin hyökkää... saatan menettää huonolla tuurilla kylän tai jopa kaksi erittäin huonolla tuurilla
Jos se liitto ei olisi kumisienen suojeluksessa olisin hyökännyt tähän the gallikylään samalla kun hän hyökkäsi minulle.
Mutta toistan vielä kysymyksen: Uskaltaako sienet liittouman jäsenille hyökätä?
Mutta nyt tapahtui minulla pieni virhe... hyökkäys ei peruuntunutkaan ja menetin 1000 falangia, 140 teutatetta, 40 druidia ja 111 haeduaania mutta voitin hänen puolustusjoukot Ja nyt pitää vielä varautua kumisienen kostoon... ja ripulin kanssa jos hänkin hyökkää... saatan menettää huonolla tuurilla kylän tai jopa kaksi erittäin huonolla tuurilla
tps22- Viestien lukumäärä : 21
Vs: sienet-liittouma
eipä voi muuta sanoa... taisi syttyä sota pelaajan jede0 kanssa
2 hyökkäystä tulossa sen kahdesta parhaasta kylästä vaikka matkaa on 12.00 tuntii
2 hyökkäystä tulossa sen kahdesta parhaasta kylästä vaikka matkaa on 12.00 tuntii
Ja tietenkin nyt vasta hän (jede0) sen sanoi että crazy teuton on hänen kylävahti.
No on onneksi vielä on aikaa 2 tuntia ennen kuin hyökkäykset (joissa on 95% todennäköisyydellä pultteja) ovat perillä. Aluksi viime illalla luki että 2 hyökkäystä tulossa ja kesto 12.20 tuntii
Enää 20 minuuttia ja pulttihyökkäys on perillä!! tässä tuli vastaus että ei kannata hyökätä sienet liittouman jäsenille.
Onneksi sovittiin rauha näiden hyökkäysten jälkeen
Onneksi sovittiin rauha näiden hyökkäysten jälkeen
No nyt meni varasto (se parempi tasolla 20 oleva)
Ja nyt meni toinenkin varasto. Varastoihin mahtuu enää 800
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa