aika muuttaa?
5 posters
Sivu 1 / 1
aika muuttaa?
Moro!
Luulen ettei meiltä löydy pakkeja WPT:n hyökkäysten torjumiseen. Yön aikana tuli jotain 7 hyökkäystä, jossa meni sitten oikeastaan kaikki ja senaattorikin oli käymässä kylässä. Toivottavasti vievät ton pienemmän kylän äkkiä niin pääsis muuttamaan.
Missäs on tiheiten liitoumaa, eli paikka minne kannattaisi muuttaa?
Pera
Luulen ettei meiltä löydy pakkeja WPT:n hyökkäysten torjumiseen. Yön aikana tuli jotain 7 hyökkäystä, jossa meni sitten oikeastaan kaikki ja senaattorikin oli käymässä kylässä. Toivottavasti vievät ton pienemmän kylän äkkiä niin pääsis muuttamaan.
Missäs on tiheiten liitoumaa, eli paikka minne kannattaisi muuttaa?
Pera
Perapakara- Viestien lukumäärä : 3
Vs: aika muuttaa?
75|191 tuolla on aika paljon liittolaisia veikkaisin et tihein paikka, en ole kuitenkaan varma.
wille93- Viestien lukumäärä : 30
Ns. liittouman alue on todellakin tuolla 74-80|191 läheisyydessä. Jos jokainen saisi sinne ainakin yhden kylän, (minulla on siellä kaksi, kohta kolme) koalitio vahvistuisi huomattavasti. Siellä on minun tietojeni perusteella ollut aika rauhallista, ja farmejakin löytyy pari. Keitaita siellä on jonkin verran, mutta ei kaikille.
Kaya- Viestien lukumäärä : 16
Siellä on minun 3 kylää kohta 4jäs, ja todellakin rauhallista ei ole yhtään hyökkiä tullut.
wille93- Viestien lukumäärä : 30
sinne nurkille nyt itsekkin pistin uudisasukkaat matkalle...et reilun vuorokauden päästä ovat siellä...
grandmasterpain- Viestien lukumäärä : 16
Mulla on kaverin kanssa oma pikku alue pitemmällä... ja uskon että ihan heti ei kukaan lähelle uskaltaudu.
En luota näihin liiton sisäisiin turva-alueisiin enää, viimeksikin kävi huonosti
Kattokaapas 153|101
Kyseinen kylä oli mun omistuksessa ja joka ikinen ympärillä oleva oli samassa liitossa, sitten tapahtu liittojen yhdistys ja jäin siitä pois, kuinkas kävikään menetin kyläni 24 tunnin kuluessa.
En luota näihin liiton sisäisiin turva-alueisiin enää, viimeksikin kävi huonosti
Kattokaapas 153|101
Kyseinen kylä oli mun omistuksessa ja joka ikinen ympärillä oleva oli samassa liitossa, sitten tapahtu liittojen yhdistys ja jäin siitä pois, kuinkas kävikään menetin kyläni 24 tunnin kuluessa.
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa